Mitt liv

Haaaalllaaa folkens. Nu är det söndagkväll och jag ligger nyduschad och nerbäddad i sängen, redo att ta mig an ännu en arbetsdag imorgon! I helgen har jag jobbar på Pointkiosken igen och det har faktiskt varit riktigt uthärdligt. På gränsen till kul? Har så fina små brudar som lär mig på Point. Allt ifrån hur man fyller på Pepsi Max, ruljerar varor och hänger upp chipspåsarna så att dom inte spricker. Them great yeah! Imorgon gäller Ikea. Kommer faktiskt sakna det när jag lämnar vid nyår. Speiellt min Thea-från-Ikea-Thea. Thea är en förträfflig Västeråsare som alltid tar sig an dom vanskligaste kunderna :') Shes also great yeah!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0