Ledig torsdag

Idag har varit en bra dag! Vaknat hos August och kollat dagsransonen av Big Brother (tips hela säsong 7 ligger på youtube), han har haft halsfluss och behöver ju fortfarande förstås ta det lugnt. Inte för att något någonsin stoppat oss från att tillbringa förmiddagen med tekoppar under filtar i soffan förut men... Sedan fortsatte det mot mer mys framför brasan hos Jenny. Känner mig alltid så klok på livet efter att jag pratat med henne. Avslutat har världens bästa Paulina gjort på promenad. Nu äter jag knäckemacka med äggomelett + skinka. Knäck ett ägg på en tallrik, lägg på någon skiva skinka och sätt in i micron på full effekt tills ägget är "stekt" och servera detta på mackan. Nåt slags resultat av lathet och oinspo i köket som resulterat i fantastiska smaker. Mmmmm. Ah i alla fall har jag ätit detta och ba varit fullkomligt nöjd med livet och sådär. Imorgon ska jag jobba. Peppyyy!
Katerina i kvalitetstv.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

"Klok på livet" :)
Hela du är ju klok så det min "förvirring om vad jag ska göra med mitt liv" gör att du kloknar till ännu mer, bara av att lyssna på mig. Mohahahahaha

Gillar våra mysfikan!

Svar: Haha du är ju klok Jenny! Och skavsårsplåstret går väl att fortsätta använda? ;) Shit vad mycket bandage och grejer vi tydligen har (jag misstänker en viss Andersson här?!) Det ska jag ta med! Superbra att ha ju! :D
Amanda Gustafsson

2014-01-24 @ 00:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0