Fri

Igår var det löningspils och jag var som vanligt ledig dagen efter (min turnus är så) så en var sefölgelig på party och slirade runt. Kul grej med igår var att man dansade tills sminket låg på kinderna och deodoranten var obefintlig!
 
Idag har det varit jättefint väder och jag har följt August till tåget. Han ska vara hemma i 1 och 1/2 vecka och jag GRÅTER. Men, men, för att ta tag i livet igen så var jag faktiskt ute och joggade bland alla picknikar i Vigelandsparken. Riktigt härligt! Längesedan jag kände springlust! 
 
En tråkig sak som jag ska avsluta med att berätta är att min lilla mobil har stilla somnat in och vill inte vakna igen. Jag är nu ägare till en liten samsung med absolut noll finesser så alla ni som snapar mig osv. osv. osv (i know youre out there!) kan förvänta sig inte veldi mye till svar. Nu ska jag titta på tv och dricka cola! Hadeeeeeeeeee :*
 
Längtar tills Midsommar! Här är lite bilder från förra året och jag hoppas på favorit i repris i år! Wie! Sommarkvällar är det bästa som finns på jorden!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0