Sveriges Nationaldag

Är det idag. Har firat genom att köpa massa trosor på extrapris på HM, ätit ostbågar, myst med min karl och avslutningsvis tittat på kungen och drottningen på Skansen. Jag ÄLSKAR pampig musik, ballettdansöser och gulliga små barn! Det är så himla fint tycker jag, har gråtit litegrann här i soffan.
 
Igår var det avslutningsfest för Maja, och hennes katt Nickis, Oslo-tid. Det var supertrevligt! Speciellt när det blev musik-anarki och vi blandade Cat Stevens med Kanye West och dansade jättefult. 
 
Pratade med världens bästa Paulina en stund på min promenad. Hon är verkligen VÄRLDENS BÄSTA tokiga, roliga och kloka vän man kan tänka sig. Vet inte ens vad för superlativ jag ska använda för att beskriva henne. Hon är bara fantastisk!
 
Som avsluting på detta spretiga inlägg så tänkte jag  också säga; grattis på dagen Sverige! Jag älskar Sverige! Jag saknar Sverige! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0