A li'l hello

DÅ ska vi se var vi var igen. Laddat upp som fan för bloggeri bloggera, tänker jämt på saker som jag liksom känner att jag vill skriva av mig om men det bliiir liksom inte. Men tänker på typ hur mycket jag gillar min mamma och hur hon ställer upp för mig, hur galet (!!!) det är att August som är världens i särklass bästaste, är kär i just mig, hur jag inte tycker synd om Jimmie Åkesson på Skavlan, hur härligt det är med vår, hur ledsen jag blir över att jag inte riktigt hinner träffa alla, hur fina våra nya påslakan är etc. etc. etc.
 
Men whattaheck tänker man också jag slänger upp ett litet ogenomtänkt inlägg här bara för att. I helgen var jag hemma och skrev högskoleprov på min gamla gymnasieskola. Får man bli lite nostalgisk? Är det lov? Sen på kvällen hängde vi massa tjejer hemma hos Elvira och lyssnade på P3-pop och drack drinkar för att sedan svänga lurviga på Harrys. Eller ah, svänga och svänga, för mig är Harrys i Kattne mest som en riktigt snurrig rondell. Man går bara runt, runt, runt och letar, letar, letar efter folk. Men på nåt jävla vänster tycker man att det är riktigt kul och gör med glädje om det gång på gång. Nämen faktiskt, det var riktigt roligt att få se gamla vänner och ansikten igen på människor som jag tycker så mycket om men kanske inte riktigt skulle hänga med ensam liksom. Massa plus! Efter lördagens bravader var det bara att ställa klockan tidigt för att orka 5 h tågresa till Gardermoen där jag avverkade ett kvällspass på min favvokiosk. Nu har jag varit ledig i två dagar och det är jag riktigt bra på! Långa promenader och pojkvänsmys har stått på schemat. No complains! 
Här är en bild på August när vi var på promenad och gick upp på operahuset för någon vecka sedan. Sen den sista saken jag ska säga är till farmor och det är att: författaren heter Lars Kepler! Kram till dig fina farmor! Och kram till er alla andra! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0