meddelande från österåker

fredag 19/12-08
ja, tänkte att jag skulle vara lite duktig och skriva ett blogginlägg idag igen(!) ja  ska ni säga då!:D
blir dock ett litet konstigt meddelande för johanna står och kikar över axeln och om det är ngt som är obehagligt när man sitter vid datan så är det om ngn kikar över axeln..XD men nu gick hon visst och sklle ladda sin mobil och jag har lagt beeslag på familjen hultgrens dator:) iidag har vi iaf fått JULLOV! ja :D:D i skolan var jag i aulan hela tiden typ för det var uppträdanden och sen tog jag johannabecca jossan och josse österåkersbussen till hulla gård, så nu har vi haft lite mini julafton lite paket och sånt;) sen ska jag jossan och jjohanna sova kvar här det blir najs bajs...
men n sitter jag här i köket och undrar just vart alla tog vägen..:/ haha men jag passar på att sno lite julmustXD fast nu ska jag och josse dricka TE! dom andra skulle inget ha... men vi ska dricka blåbärste och myyyysa!!! Yeah..



puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0