hemma efter lyckad och lerig festival

så var man hemma igen då, gud vad härligt att ha fasta väggar omkring sig, kanske 5 meter till närmaste toalett ( och ja där kan man spola också!), glas att dricka gratis vatten ur, ett handfat, en torr säng, ja jag skulle kunna hålla på hur länge som helst...
för er som missat det har jag och johanna nämligen varit på "putte i parken" i karlskoga.
tro det eller ej, trots namnet, såg vi jävligt många bra band och träffade roligt folk!

men som sagt känns det rätt härligt att jag ska sova i en säng ikväll... tyvärr kan jag inte lova er världens bästa uppdatering med bilder eftersom min lilla baby försvann på hoffmaestro (som förövrigt var super) så nu vet jag vad jag kan spara mina överdrivet mycket overflödiga pengar till...

några knäpptes dock med mobilen får se om jag har ork...






puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0