jag är den felande länken

ska väl börja med en liten korrigering... det är ju thåström som är på video här nedanför, från början var det ju imperiet om någon satt och störde sig på det, för det hade säkert jag gjort nämligen.

jag har haft en bra kväll, eller bönan kom och ryckte upp mig i alla fall till att börja med. vi bakade en rulltårta med resultat : SUPER! mmm... nästan hela rök höhö.

efter det kändes det som om det var dags för en promenad för bara mig, musik och tankar. väldigt vad jag kan vara poetisk inuti huvudet ibland, sen ska jag liksom vara lite speciell och skriva ner det där. jag kommer oftast till datorn, öppnar word eller liknande, sen minimeras den och bilddagboken åker upp, ajaj.
men kanske någon gång att ni har sådan tur att mitt internet skulle smådampa och jag skulle vara tvungen att skriva en storslagen bok? :D

håll utkik i vilket fall, hahah.


nej, nu är jag väldigt sugen på att göra ett sådant där självupptaget test på bilddagboken, så jag ska väl kila dit då!







puss kram
kram puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0