jag fick huvudvärk när jag kom till vingåker...

okej kanske lite orättvist sagt däruppe men nästan så var det.  fast jag har kommit på att hur mycket jag ens försöker så kommer jag nog inte trivas i vingåker,  jag vet inte jag gillar storstadspuls på något vis. att gå ut på stan och inte känna igen vartenda jävla ansikte, inte för att jag inte gillar  ansiktena i vingåker, det är nog bara det att jag inte gillar att dom känner igen mig
alla har liksom en stämpel förstår ni?
jag vill faktiskt inte spekulera i vilken jag skulle kunna ha fått, men jag är ganska säker på att den finns där.
jag vet ju själv hur det är, när man går på samhället om man ser någon. (vilket iofs inte är så jättetroligt att man gör men..)
det är liksom "nämen gud har hon skaffat pojkvän" eller "oj vad tjock hon har blivit" eller "dom passar inte ihop ju".

jag skäms över att säga att jag gör så, men det är det jag skulle vilja bort från, tänk att få gå ut på stan och låtsas vara någon helt annan;

en dag riktig bakfull lodis, en annan snobbig dam kanske att jag imorgon skulle prata engelska med brittisk accent och gå och dricka te någonstans?

haha förstår ni vilka blickar jag hade fått i vingåker?



puss kram

Kommentarer
Postat av: hultan

nummer ett: vilket bra inlägg!

nummer två: bry dig inte om blickarna. ge fingret åt folk som inte accepterar dig för den du är! bry dig inte om dom, allmänheten är ju trots allt bara allmänheten. inget att bry sig om.

2009-08-13 @ 13:23:38
Postat av: Anonym

svar: håll utkik ikväll och imorgon. ska försöka klämma in ;)



nu är även en ny bild upplagd på mig, lämna gärna en kommentar! :)



hoppas allt är bra med dig, kram! :)

2009-08-13 @ 13:47:56
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Min finaste Amanda!! Du har så kloka tankar! Och vet du jag känner precis igen mig. En sak dock som man känner som förälder är ju att det känns lite tryggare med Vingåker än med någon storstad,,, skulle du kunna nöja dig med Katrineholm;-)?

2009-08-13 @ 19:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0