och jag tänkte att du kunde stå där i solen

har ni någonsin tänkt på vad småsaker kan göra en lycklig? jag kom att tänka på det nu, när jag sitter på min mammas supersega dator och inte har spotify. letar lite efter bra musik och blir på dåligt humör när jag bara hittar nicklas strömstedt och talböcker. datan verkar helt plötsligt gå myyyyyyyyyyycket långsammare och allt känns bara fel.

sen , POFF, dyker där upp en håkan hellström-låt och hela jag bara vänder. ( jaja, jag vet att håkan hellström har motsatt effekt på en del men ...) allt kändes faktiskt lite lättare, det gamla tangentbordet är ju faktiskt nästan roligt att skriva på, som en skrivmaskin, jag är ju fan nästan snygg i spegeln och imorgon ska bli en jätterolig dag!

är ni också sådär svängiga i humöret? jag kan typ bli superdeppig om det råkar vara mulet när jag är ute och går, om händerna är torra, om datorn skulle råka slockna eller ishockeyn tar över "desperate houswives" sändningstid...

helt sjukt vad småsaker påverkar egentligen.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Haha! Visst var det bra? ;) Vad duktig du är på att skriva Amanda! Det stämmer det du säger, att småsaker påverkar.. Jag kan gå runt och vara sur en hel dag om jag bestämt mig för att ha på mig någonting, så ligger det och rullar runt i tvättmaskinen. Eller om jag bestämt mig för att äta något till frukost, så har min syster tagit den sista mjölken.. :P



Fast, det går över ganska fort ;)! Och tur är ju det, för det är ju faktiskt bara som det låter - småsaker :)

2009-08-25 @ 20:16:45
URL: http://milady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0