tillbaka i vardagen igen

hemma efter en grymt långdragen och onödig skoldag.
vi gick en halvmil, sen fick vi pastasallad (henke säger att det är samma varenda skolutflykt, att dom bara fryser in den, jag börjar tro på honom) sen satt vi på vingåkers öde crossbana i typ två timmar, efter det vidare tillbaka till skolan och satte oss i klassrummet och ritade.

alltså hallå? jag skulle stannat hemma, här hade jag kunnat göra precis vad som helst och ändå fått ut mer av dagen...
nej det sög lite, ja!

resten av dagen ska nog ägnas åt att fixa på rummet, det kommer en mäklare och kollar på vårat hus imorgon,vi ska antagligen flytta till katrineholm. inget mer händelserikt här alltså...

förresten jag måste ha boktips till en bok på svenskan, förslag? :D





puss kram
kram puss


Kommentarer
Postat av: Leia

Vad bor du i för stad då? =)

Här är det bra.

2009-08-20 @ 18:37:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia

Hehe, vart är det? Har hört det förr.

Norrköping bor jag i!

2009-08-20 @ 19:20:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0