Lilla RnB-kvinnan

Försöker desperat göra något vettigt denna onsdagseftermiddag men jag är fast i "jag-kan-inte-komma-vidare-träsket". Jag tänkte som en sista utväg till att göra min hemkunskapsuppgift fråga er om vad ni tror att en måltid väger. Alltså hur mycket kyckling äter man egentligen, jättesvårt att veta ju?
Fast en vettig sak har jag faktiskt klarat av, jag har spenderat tid med Louise. Eller ja, vi har spenderat tid med varandra (i samma rum) men via datorerna.
Just like the good old days!


Bild från i somras, åh sommar...

Kommentarer
Postat av: louise

haah åh amanda vad ja skratta när jag såg, lilla rnb kvinnan xD haha tack för en mysig onsdags eftermiddag :D <3

2009-12-02 @ 16:58:14
URL: http://louisefredin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi ska äta just kyckling ikväll ( med potatis, lök, morötter i lergryta)... jag kan berätta vad min kycklingbit vägde... senare alltså : )

2009-12-02 @ 17:30:38
URL: http://jennyslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0