You blind yourself, so you dont't have to see

Jag är på bajshumör. Detta har ingenting med en toalett att göra utan är bara en väldigt vacker omkskrivning för att säga att jag är arg, ledsen, tankspridd eller har myror i benen, jag kan inte riktigt sätta fingret på det.
 
Kolla in en bra bloggare istället för att sitta och hoppas på ett av mina fina inlägg ikväll:


UNDERBARACLARA - Hon är underbar. Underbart snygg, underbart cool och har en underbar blogg.

Tavi - Style Rookie, ja, man kan väl lugnt säga om att jag är inte ensam om att ha upptäckt Tavi men om ni glömt bort henne... Till skillnad från många modebloggare skriver hon bra texter också.


Victoria BoysenFör att kunna rita måste man ju inspireras. Victoria är med och hjälper till med sina fina illustrationer och faktiskt mycket bra tips och sånt.


Jonnas Detaljer - Jonna får mig att skratta. End of discussion.


Cheers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0