aojsphhk!

tisdag 13/1-09
hålla kära vänner!
idag var jag i skolan men det var faktiskt helt ok för ovanlighetens skull..^^ sen så följde jocke med mig hem en stund så han lärde mig att spela bas till en metallica(?) låt, ah jag vet är asstolt!:D
sen var jag ute och gick en stund med johanna och nu ska kvällen bara spenderas med att sitta framför datorn, och satc:) ja man skulle ju kunna tro att jag är ganska nöjd va?
om man sitter i ett varmt rum ja med en laptop framför sig, faktum är att jag har kommit på en sak...
JAG HATAR KYLA!!
 alltså seriöst, jag vet att jag har skrivit tvärtom förut men nu har jag verkligen ändrat mig! herregud varför bor vi svenskar ens kvar och plågar oss själva år efter år? det borde ju inte vara naturligt egentligen för en människa att utstå köld ens eftersom tännk dig att klara sig utan sitt element, sitt isolerade hus, sin tjocka vinterjacka?;O
nej nu tycker jag att alla häruppe i norr borde ta och göra en liten kupp och flytta ner till arfika eller något varje vinter, eller vad säger ni någon som är på?
ja tacka vet jag i alla fall mina vintrar år -00 till -03 haha julafton spenderades på stranden med vänner och familj sen kom det en full dansk tomte med solglasögon på kvällen, tider det.......;)x)









puss kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0