mulen sommardag

gårdagen blev lyckad, god mat och gott sällskap ( visst lät det där som något en femtioåring skulle skriva ?) men jag måste faktiskt säga att precis så var det!

idag vaknade jag halv tolv, jag sov nog tio timmar, och vaknade just upp i min säng IGEN ( 15:15)... lite förvirrad kunde jag då konstatera att jag sovit i en knapp timme till, känns som om jag tar igen alla förlorade sovtimmar som en ganska jobbig vårtermin tagit ifrån mig.

lyssnade på lena philipssons sommar-program idag också, ja en till såndär pensionärsvana, riktigt bra var hon faktiskt! så om ni missar sommar i p1 alla därute som är rädda för att verka "ocoola" begår ni faktist ett misstag, hihi.

sen har jag även konstaterat att jag skulle vilja citera jaqueline och kalla våran lilla håla för "fittåker", men sen kom jag på en sak att jag faktiskt är mycket nöjd med mina flickor här i vingåker, så "kukåker" känns mer passande för tillfället, inga vidare kommentarer om det ämnet.





puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0