småååååolaand

nu har vi kommit till "våran" stuga i småland, vi har ju hyrt den men... ja, det är ganska mysigt här även fast jag går omking och fryser hela tiden. men jag antar att det hör liksom den svenska sommaren till, att tro att man ska få användning av alla de där söta klänningarna och kjolarna som man samlat på sig under året.
jag ångrar att jag inte packade ner vinterjeansen och lite fler tjocktröjor :/


annars på dagarna så underhåller jag mig med min bok

kladdar lite


och låter lovisa och pierre diska





nu ska jag och mamma ta en promenad tror jag, trevligt!





kram puss


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det var en mysig promenad. Jag njuter av att få vara med er hela dagarna! Puss puss

2009-07-21 @ 09:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0