Utkast: dagen har ...

dagen har bestått utav segling, och kommer fortsätta så antagligen. vi drar hela vägen, västervik-snedskär, på en dag pappa och jag.
bara focken, går i ungefär 6 knop hela tiden, blåser kuling till och från, vågorna har varit tre meter, solen är framme och vi mår toppen! jag klämde i mig en postafen ( sjösjuketablett ) till frukost oh det verkar ha gjort susen :)
nej, nu kanske jag inte ska tråka ihjäl er med en massa segling och låtsas att jag vet vad jag pratar om, för när det kommer till kritan sitter jag ju faktiskt vid datorn medan pappa sköter seglingen, däremot så måste jag uppmärksamma en viktig sak.
nämligen ett väldigt speciellt band som spelade kvart i tio igår på hultsfredsfestivalen.
japp, ni vet,
the killers.

jag och johanna satte på vära favoritlåtar och bara njöt precis när konserten skulle börjat. ojojoj, jag vet inte riktigt vad mer man ska säga om bandet men duktiga är de. och berör gör de. så dagens (och även gårdagens) tanke går till dem, och johanna någon gång ska vi stå längst fraam där och vråla med i mr. brightside och vara allmänt löjliga!

allmänt löjligt är kanske ett bra namn på inlägget också. men ibland blir jag bara så himla skrivsugen och jag har tappat bort min dagbok..:( ( ja du läste rätt ja skriver dagbok..)
och hej och hå vad väldigt massa parenteser det blev i det också ( passar på att göra en till då )

nej nu ska ni väl ta tag i era liv antar jag, så jag ska låta er vara ifred!





puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0