so what is it that you want me to?

idag blev det ingen skola för min del, känner mig inget vidare helt mosig sådär som när man är förkyld ni vet. så idag blir tråk-dag men jag har ju altid min sjukkompis louise som skickar ett sms lite då och då, det gillar vi!B-)

har i alla fall flyttat till pappa nu och det var väldigt skönt att få sova en hel natt, vi har nämlige en liten brunstig ( undra om det kallas så för katter?) katt hos mamma. hon går runt och gnyr (eller snarare skriker), rullar runt, stryker sig och dessutom står on och putar med bakdelen typ hela tiden. ser ut som om hon bara står och väntar på en karl om ni fattar;)
kan ju se eller verka lite roligt dom
fem första minuterna...
ja men nu ska
jag ta och ringa och snacka lite med någon tror jag, lutar väl åt att det blir farmor som får lyssna på min igentäppta röst.



puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0