inläggstime, ojes!

dagen har varit bra för jag fick träffa min gamla vän, den där på vallgatan 29. den där som jag har delat typ biljoner saker med. den där jag har saknat under en ganska lång tid nu. den där johanna:)

för övrigt har jag också kommit på att efter att ha kollat mina 20 "favoritbloggar" ett antal gånger i dag, att jag blir irriterad på att folk inte uppdaterar. sen kommer jag och tänka på min egen blogg och insåg att man kanske inte skulle kasta sten i glashus. därför kände jag mig lite manad att sriva ett inlägg här så jag kan fortsätta klaga och hitta fel, även om bloggarna inte borde ta illa upp eftersom jag vill ju läsa bloggarna!!
så uppdatera nu för guds skull , eller ja, i alla fall för min? :)


kram puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0