shake what your mama gave ya

söndag 3/4-09
igår var det dansuppvisning för DuD:s dansgrupper i tallåsaulan, katrineholm.
det var som vanligt fullt av lökiga människor och hysteriska små barn "behind the scene", också grymt lång väntan förstås. men jo, det gick väl bra, fast det är ganska segt att vara där från klockan nio till typ fem på eftermiddagen och bara vara på scenen kanske nio minuter sammanlagt.
på kvällen kände jag i alla fall att det var dags för ett besök på hulla gård, jag älskar det stället!! så jag tog min lilla peugeot och brummade iväg, svängde även förbi och hämtade jossan på vägen.
sen åkte vi till josse där vi gick en lång promenad i skogen och bara pratade och myste, satte även på en film sen och åt godis innan det var dags att åka tillbaka hem, superkväll! :)



kram puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0