meningslöst, you don´t have to remind me :)

Rules:

1.Answer the questions on your blog 2.Take away one question you don't like and add a new one 3.Tag some other people


Which perfume do you use? Lovely- SJP 
Songband of the day? The Killers, Fleetwood Mac
 What's for dinner today?  grillad kyckling och färskpotatis
Today's highlight? Promenix med Louise
 What whould you really like to learn? Världens alla språk
 What was the last thing you bought? Linne/klänning, hårband, nagellack
Is it a good day? Jovars
 If you could buy something for one million ( swedish crownes) , what would it be? Åh jag skulle nog köpa mig en riktigt snygg Chanel-vintage väska och sen ett litet gulligt torp vid vattnet (y)
What's the colour of your eyes? Blågrå
 What do you love about yourself? Jag hoppas jag är rätt trevlig? ;)
 If you could be anywhere in the world for the next hours, where would that be? På en gata i Dar es Salaam
Three things we don't know about you?Jag gillar inte att spela någon annan men gör det dock ibland, jag gillar gammal gubb-och tantmusik haha, jag blir fruktansvärt nervös ibland och får tunghäfta för att sedan slänga ur mig helt konstiga saker ist.
 Who would you like to meet sometime? Mitt livs stora kärlek (a)
 Would you like to have kids one day? Ja det tror jag ! 
What's your favourite piece in your wardrobe? En sjukt gammal och ganska ful kläning från H&Ms barnavdelning som jag ägt sedan typ fyran...
 Do you have any favourite models? Gemma Ward förut iaf, om jag inte missuppfattade frågan? ><
Three things that make you smile? Att vara kär, vänner/familj, sol
 What's your favourite food? Ujuj hmm... pitepalt är en ganska stark kandidat i alla fall
 What's your favourite tv-series? Desperate Houswives, SATC, Grey´s Anatomy
What are you wearing at the moment? Stor t-shirt och shorts
 What's your favourite sweets? Alla som alla andra tycker är äckliga bland plockgodiset
  What are you gonna do today? Gå och lägga mig
 Was this fun? Kul och kul skulle jag väl kanske inte vilja kalla det, fattar inte riktigt varför jag gjorde den egentligen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0