Don't Upset The Rythm

Idag har jag bara lust att sitta hemma och skriva, läsa, titta på film, tänka eller baka. Jag ska ändå fösöka pallra mig ner till den s k. "Julmarknaden" i Vingåker. Typ lite marschaller och några ridskolehästar med kärror av 10-åringar i tomteluvor bakom sig.
Nej förlåt mig, jag ska försöka hitta lite christmas spirit innan jag åker ner dit så jag inte drar ner hela Vingåker med min tråkiga inställning.

Förhoppningsvis hittar man på några trevliga männsikor därnere i alla fall!


Kommentarer
Postat av: louise

du hittar mig :D men det är typ inget i vingåke, tror att det mest juliga är vid slottet.. haha men vi får åka kärra som örra året x) :D

2009-11-29 @ 14:54:33
URL: http://louisefredin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0