Huhu

Jag har en liten konstig fobi, jag hatar när det liksom blir lustig stämning på tv,  t ex.  när man tittar på "Ensam mamma söker" och de ska försöka vara såååå "avslappnade" och "härliga" med de truliga tonårsbarnen. Eller som när två kändisar hamnar i samma tv-soffa och inte ha något gemensamt. Då är jag tvungen att byta kanal eller titta bort, för det är ju fruktansvärt.
Imorse satt dessa udda i samma soffa:



Carolina Klüft och Björn Kjellman (tv4 eller svt, kommer inte ihåg)
Kryper i kroppen.

Andra lite smått obehagliga kombinationer:


Vince Vaughn och Prinsessan Märta Louise (Skavlan)


Håkan Hellström och Malin Åkerman (Något med Filip & Fredrik)




Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

Ahha ajdå :o

Själv hatar jag typ de pinsamma delarna av komdier, när huvudpersonen gör bort sig på ett eller annat sätt, jag kan inte titta >_O XD

2009-11-23 @ 13:37:41
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0