Här kommer lite fredagsneggiga saker

Vill ni veta saker jag stör mig på? Sådär på tal om ingenting, och vi nämner inte uppdateringen så som många ursäktar sig för. Det får faktiskt bli en punkt på listan.

Störiga saker

- Bloggare som ursäktar sig för uppdateringen, jag vet det händer mig med, så här kommer lite sten i glashus; "TJOONG KRAAASCH".

- Hårnålar, sudd och pennor, väldigt nödvändiga saker som alltid försvinner.

- Folk som tror att man "festar" så fort man dricker.

- Att man inte kan äta hur mycket som helst för att man skulle bli tjock.

- Hårstrån som snor sig kring fingrarna i duschen.

- Dömande människor.

- Dammsugarljud

Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

Jag håller med på alla punkter!!

Varför ska dammsugare låta så mycket för?

Och varför har man alltid sudd när man inte har pennor, och inga sudd när man behöver sudd? :O

2009-11-20 @ 16:38:13
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0