Mungo Ibariki Africa

Visst är det härligt med flashbacks? Jag är sån i alla fall att jag kommer ihåg saker som mycket mera fantastiska än de säkert var. Jag har just kommit på att ceylon-te luktar Tanzania*. Lite lustigt.





Andra saker som luktar Tanzania:

AVLOPP

BRÄND PLAST

DAMM

VIDEOKAMEROR/GAMLA "VANLIGA" KAMEROR

GAMLA BÖCKER

NYA BÖCKER

NYUTSKRIVNA ELLER KOPIERADE PAPPER

TORKAD SJÖGRASTÅNG

SALTVATTEN

JÄTTESTARKT RENGÖRINGSMEDEL/MALMEDEL

SVETT

Om ni nu undrar hur Tanzania luktar alltså, visst verkar det underbart? Det var det.


*I Tanzania tillbringade jag och min familj tre år, jag har inte blivit tokig(are) i huvudet eller så.


Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

Vad gjorde ni i Tanzania så länge? :o

2009-11-05 @ 20:21:41
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: Ola

Hej Amanda!



Helt rätt...Speciellt den gamla videokameran!



Amanda rules the world of knowledge!!!



Keep up the good work!

2009-11-06 @ 06:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0