bruna håkan

idag födde den galna katten flora fem kattungar. fyra är beiga/krämfärgade som hon själv, den sista är brun och den bajsade hon ut på kanske en halvminut.

det är håkan det.

håkan har redan tagit mitt hjärta, han är så liten och hittar inte spenen själv.
han är smalast och har fulast tassar för dom är alldeles nakna.
de andra är bara en stor enda beige röra av smårunda magar.
fast för all del, jag måste ju säga att de är helt okej de med.

nu sitter jag och lyssnar på band of horses (kolla in dom!) och johanna har precis åkt hem. vi hade det underbart faktiskt, kändes som gamla go'a tider. fast ni orkar inte läsa om vad vi gjorde. jag vet.







puss kram
kram puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för en supermysig hemmakväll, det var verkligen toppen tycker jag! :)

2009-10-10 @ 09:34:19
Postat av: louise

åhhhkissemissarna i wanna see :Djag hade gärna läst om vad ni gjorde, hihi (;

2009-10-10 @ 11:08:50
URL: http://louisefredin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0