ojoj, kan ni läsa det här...? RÖRIGT !

nej nu har jag fått klagomål på uppdateringen och då händer det att amanda är snäll ibland och värnar om sin stackars mamma som inte har något läsvärt längre, när jag inte uppdaterar.

har ni tänkt på en sak, när man sjunger med i låtar och även fast det inte finns någon som helst relevans till övriga låten sjunger man med, alltså sjunger fel?
detta händer för mig ganska ofta, då jag har en vana att sjunga med heeeela tiden i låtar. senaste jag kom på var den här med

håkan hellström sjunger ( i "klubbland"):
Och COMPADRES, ni trodde man kunde svika kärlek
Oh-oh ooh yeah


jag sjunger:
Och GOLFADRESS, ni trodde man kunde svika kärlek
Oh-oh ooh yead´h

jag har flera gånger tänkt på varför jag hela tiden sjunger golfadress, jag tvivlar på att detta ord existerar..






ANDRA FEL SOM VI GJORT

robbie williams sjunger ( i "tripping").

Why do you think we should suffer in SILENCE?

pappa sjunger:
Why do you think we should suffer in SALADS?


pappa är väl inget stort fan av salladen..
















ABBA sjunger ( i "super trouper")

But i won't feel blue, like i always do
CAUSE SOMEWHERE IN THE CROWD THERE'S YOU

jag sjunger:
But i won't feel blue, like i always do
SUMMER IN A CROWDED ZOO

jag brukade väl antagligen känna mig lite ledsen på överfulla zoon..?





gå in på  http://www.saltmannen.se/ och skratta ihjäl dig åt andra som sjungt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0