fick just reda på en sak...

jag: usch jag har så ont i magen..
mamma: ja just det jag glömde berätta en sak dom sa på sjukupplysningen..
jag: ah vadå?
mamma: jo om man har blödit sådär mycket näsblod och legat ner så har det kommit ner en del i magen , och då är det inte så ovanligt att man kanske börjar spyr lite eller så..

TREVLIGT!

jag kom att tänka på den här låten ni vet "i'm crying blood, ohohoh i'm crying blood", jag får väl klämma i med "i'm puking blood ohohoh i'm puking blood" om olyckan skulle vara framme antar jag.. blääääsh!


Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

haha men usch! låter inge mysigt!

2009-10-06 @ 16:09:25
URL: http://willarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0