Klagosång

Uppdateringen är "thheeeeeeee worst", men jag rår inte för't! Skolan har varit helt åt helvetes stressig och sjukt jobbig.

Nu är det lov då, och då ska man väl förhoppningsvis ha lite tid med den här djävulska sidan blogg.se ...
Dessutom, eftersom bloggar är ett STORT samtalsämne mellan mig och johanna och hon förklarade att Foki var bäst för att hennes blogg var så "ordentligt" skriven, har jag börjat att köra den lite mer "seriösa" stilen. Ser ni att jag gör stor bokstav? Höhöm.. Får väl se hur det går med det, smileysarna ska tydligen också bort om man ska hänga med i trenderna?
Ujuj, det är mycket man ska klara av som femtonåring i dagens samhälle.







puss kram
kram puss


Kommentarer
Postat av: johanna

haha, yes, men det allra viktigaste: INTE TVÅ PUNKTER ELLER UTROPSTECKEN! puss

2009-10-24 @ 13:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0