uppdatering, HALLELUJAH!

nu har jag rusat in här på blogg.se, t o m. innan bilddagboken och facebook, bara för att jag kände att jag var skyldig er ett inlägg. om jag nu skule ha nåon läsare därute så vet jag hur jävla LESS man blir på någon som aldrig uppdaterar.
jag ska och andra sidan försvara mig själv med att det är nyttigt (eller?) att vara borta från datorn ett tag..
helgen har spenderats på det viset, jag lovisa och pappa tog seglarn och drog till häradskär. en helg som bestod av mat, läsning och sömn. fast jag måste erkänna att jag är ganska "addicted" till datorn i alla fall.
jag har liksom börjat tänka i "bloggspråk" eller i "uppdateringsspråk" på facebook. jag kan gå och göra inlägg i huvudet, helt sjukt men sant. vad himla mycket intressant ni hade fått veta om jag hade haft internet i hjärnan!




puss kram
kram puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0