häll ut havet

jag har hittat ett nytt nöje!

att sitta och läsa kommentarer på youtubeklipp, fruktansvärt vad folk tycker mycket.. eftersom jag då är lite insnöad på håkan hellström-området så blev det händelsevis så att det är där jag klickar runt och läser små fina "uttalanden" eller om man vill vara lite internationell "statements".
och det finns ett par stycken det vill jag lova ! denna eviga debatt om att han sjunger falskt, snor låttexter, är en bög? ( hallå han är gift med en kvinna haha) och så har vi ju den klassiska i stil med "HÅKAN<3<3<3<3"

jag menar inte bara att det är just på "hans" klipp det bara finnns roliga kommentarer, men det är just där jag råkar hamna. men alltså min poäng var i alla fall herregud hur orkar man seriöst bry sig så mycket?
jag typ dör av skratt här hemma av alla patetiska kommentarer samtitigt som jag undrar vad är det för slags medkänsla och empati som saknas hos folk som rent kan uttala elaka ord om någon man vet så lite om...

det här gäller nästan ALLA klipp på youtube, men det fascinerar även litegrann. skulle dom som kommenterar våga gå fram till en offentlig person och säga att dom hatar den? 
jag är väldigt osäker på det men i såna fall kan väl personen i fråga säga till mig innan så kan vi filma och lägga upp en film på youtube?

jag lovar vi skulle få kommentar-rekord och jag skulle ha veckans nöje kirrat !






puss kram
kram puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0