Brought to You by Me

Och nu är äntligen det efterlängtade lovet här. Och det är tjugo grader kallt ute kan jag berätta för er som varit kloka nog att inte gå ut idag.
Vi slutade tidigt idag, gjorde inget mer ansträngande än att fika och tönt-tävla lite med mentorerna och klassen. Sen åkte jag hem och åt ärtsoppa och det var jättegott faktiskt (en utav alla "äckliga" saker jag gillar, läs även ;messmör, kaviar, blodpudding). Nu har jag krupit in i det varmaste som gick att hitta och sitter under täcket och gör grimaser i min fina webkamera. Ja, jag firar faktiskt lite att jag kan slösa bort tid på sånt här nu i tre veckor framåt. HÄRLIGT!



Jag gör fulare grimaser (jag vet att dessa två är äckligt töntiga för de är ju liksom inte FULA) men de vill jag inte lägga ut. Man kan ju i alla fall få ha en snygg fasad på bloggen liksom, aight?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0