Sådär som Mooomin

Jag frös inte ihjäl idag heller!
Den här eftermiddagen var jag och kollade på Elviras nya tillskott i familjen, en näpen svart liten labradorkille! Behöver jag tillägga om den var söt eller inte? Vi fikade lusebulle och checkade läget med skolkatalogen också. Sen gick jag hem och det måste se för roligt ut. Torsten säger att man ser töntig ut om man svänger med armarna, men i det här vädret måste jag gå fort fort fort för att inte hamna på kyrkogård och då måste man svänga på armarna. Tur att jag har en förmåga att inte skämmas över mig själv. (Kanske otur för folk som får skämmas för mig istället? Haha)
Resten av kvällen sprang jag runt och sjöng på till exempel den här, städade och kände mig allmänt rar och präktig.

Nu tänkte jag fortsätta att vara ego (Ernst har berättat för mig vad han anser om bloggar typ, men jag gillar honom ändå för det går inte att inte-gilla Ernst) och fortsätta önskelistan:

Dadadaaaaam:




Något säger mig att morgonteet eller morgonekaffet skulle smaka snäppet bättre om man fick dricka ur de sötaste muggarna. (Man hittar dem till bra pris här *blinkblink*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0