Iron Lion Zion

Idag hittade jag en tjejs blogg vars mål var att ha jättemånga örhängen. Alltså detta var tjejens mål inte bloggens då.
Först fnissade jag lite, jag menar örhängen? För det intresserar inte mig. Sen kom jag och tänka på vad skönt det borde vara, att ha ett konkret mål. Just nu glider jag mest runt i tillvaron, borde skaffa mig ett mål. Att prova så många flingsorter jag bara kan? Att klippa ut alla a:n i en tidning? Att samla på så många tushpennor jag kan?

Tycker ni jag verkar lite lost nu, så borde ni hjälpa till! Vad ska Amanda Gustafsson göra av sitt liv? Ge mig ett mål!

Tack på förhand.

Ikväll ska det förhoppningsvis bara dansas , so long!

Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså det är ju nice att ha en hel del ganska små mål typ? Jag har en saker-att-göra-innan-jag-dör-lista och det är trevligt typ :D Fast jag tror inte att jag kommer göra mycket av det.

Mitt verkliga mål i livet är iaf att se så många filmer jag kan innan jag dör!



Men mål... att se norrskenet! Är ett nice mål.

Åka buss nummer 1. i alla städer i Sverige.

Läsa alla böcker som handlar om presidenter.

Smaka alla sorters ostar.

Besöka Italien så många gånger som möjligt.

Se filmen Van Helsing så många gånger du hinner.

Lära dig allt som finns att veta om Batman!



Fast jag antar att allting måste kännas väldigt tomt när man väl har uppnått sitt mål. Därför har mitt inget slut liksom :D.



Oj, lång kommentar.

2010-02-26 @ 20:25:04
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0