Helgrapport

Idag är det söndag och jag och pappa bakar bröd. Det är liksom"it" för vi kommer nog inte hinna så jättemycket mer misstänker jag, innan alla 1000 tekakor är gräddade ungefär.
Men det är faktiskt supermysigt så jag klagar ej.

Igår var det lördag och jag och Bönan pluggade i Klockarbol. Sen var vi på finaste promenaden och jag hittade ungefär 7 sommarstugor som jag kommer att äga i framtiden. Senare styrde vi mot Vingåker där vi åkte skridskor med Louise för att sedan avsluta med te, frukt mackor och en bra film. Vi såg denna, den är faktiskt riktigt sevärd, fin filmad och bra musik:



Alltså George...Clooney...alltså åh, *blushing*...

I förrgår var det fredag och jag var lite sjuklig så det blev hemmatid med familjen. Vi kollade på Let's Dance, förfärades (!) av Stafan Sauk och "läppstiftsincidenten" och åt hemmagjorda semlor som jag försökte knåpa ihop (detta tog obeskrivligt lång tid men goda blev de).


Sammanfattningsvis en ganska trevlig helg, hur har ni haft det?

Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

Jag har velat se den filmen jättelänge :o



Semlor är typ goooodddaaasst i världen :D



Min helg har varit typ. Skum.

2010-01-26 @ 05:58:29
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: louise

tack för att jag fick va med i lördags :D

2010-01-26 @ 19:21:20
URL: http://louisefredin.blogg.se/
Postat av: Elin/Sugar

sv: Alltså det vill jag gärna om jag får!! :D

2010-01-28 @ 20:38:43
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0