Sömnigt?

Bara jag som har fastnat framför Jon, Kate plus 8  på tv4? Först verkar det ju aslamt, herregud so what de har åtta ungar liksom? Men sen en tid tillbaka har jag faktiskt börjat tycka jättemycket om det här lite smått sömniga ,med dagens mått mätt, tv-programmet.
Det är så härligt med vanligt folk på tv och de verkar verkligen ha det så mysigt i deras lilla, ja eller stora, familj även fast de har ett tvillingpar och sexlingar som kanske är i treårsåldern. Jag gillar känslan av att det inte finns ett par silikonbröst, en miniwenneistringbikini eller ett par sjukligt upppumpade biceps, ens i närheten av den här såpan. För det är så uttjatat och sömnigt tycker jag, med mina mått mätt alltså.



Vad tittar ni på?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0