Army Of Dreamers

Jag lever, och så även bloggen. Skönt att veta va?

Under perioden ni inte fått hänga med mig så har jag hunnit med att:

  • Gått handledarkurs med pappa så att vi ska kunna övningsköra.
  • Upptäckt att det här är en väldigt fin låt : Imperiet – Saker Som Hon Gör
  • Bakat födelsedagsmums till Louise som fyllde 16!
  • Ätit mycket
  • Saknat mamma och farmor och farfar
  • Fått ett mindre sammanbrott på min SV/ENG-lärare
  • Ständigt blivit påmind om "hur långt hår jag har", ja jag vet, JAG BEHÖVER KLIPPA MIG!
  • Suktat efter sjukt mycket kläder, frisyrer, tatueringer ja allt, som jag aldrig kommer ha råd med

klänningen


turbanen


tatueringen


håret

Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

Imperiet är braaa! :D

2010-01-30 @ 12:00:58
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0