Orkestern valde svensktopp och Sista dansen gick

Jag stör mig idag.

Jag stör mig på att mitt rum har stökat till sig själv.
Jag stör mig på att det är för varmt i lägenheten.
Jag stör mig på att när man vaknar upp känns det som om låren vuxit en decimeter i omkrets.
Jag stör mig på folks fb-uppdateringar, för dom är tydligen redan igång.
Jag stör mig på att jag inte hjälpte min Jossan att städa mer efter festen igår.
Jag stör mig på torrbollar som tror att det roliga livet bara ska komma och krama om dem utan att de behöver anstränga sig ett skit.
Jag stör mig på att min syster inte släpper in mig i våran lägenhet och mest av allt, mest av allt stör jag mig på att jag bara stör mig på så mycket, hur fan har jag fått rätten tycker jag att bara störa mig till höger och vänster?

Åh så störande.

Kommentarer
Postat av: Elmis

Stör mig också på fb-statusar som blir uppdaterade hela tiden

2010-07-10 @ 14:18:50
URL: http://elmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0