Månen den lyser å, Stjärnorna de glittrar så

Igår var vi 9or som går ut Vidåkersskolan på bal, och det gick SÅ bra! Helt över mina förväntningar (iofs var de rätt låga) och jag kan faktiskt inte med att klaga på en enda sak. Eller ja förutom den vegetariska maten då, men den är alltid dålig om man ska äta ute.
I början så skulle det fotograferas och hej och hå, sen gick man ner till middagen, sen avslutades kvällen med dansdansdans! Det sistnämnda har jag aldrig varit med om i långklänning och stiletter men det funkade rätt fint ändå, känner av vaderna idag bara...














Ska försöka vara duktig och ladda upp fler bilder senare, men här ser ni ju i alla fall hur klänningen såg ut och håret. Min syster fotograferar och har fixt frillan, PUSS PÅ HENNE VA!



TILLÄGG! TACK SNÄLLA REBECCA I MIN KLASS SOM JAG LÅNAT KLÄNNING AV, HON HAR SYTT DEN SJÄLV OCH VISST ÄR DEN FANTASTISK?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du var jätte fin :)

2010-06-10 @ 08:24:32
Postat av: Elin

Sjukt fin!!:)

2010-06-10 @ 19:24:00
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0