Vad är väl en bal på slottet?

Nu har jag gått ut grundskolan. Jag kan i princip råna mina föräldrar sticka utomlands och röka hasch tills jag dör. Ja, nog om det.

Tänkte ladda upp lite bilder från balen som jag skrev förut, alla var så fantastiskt fina!


Louise, Jossan och jag åkte dit tillsammans


Karin och Sofie


Josse


Nils med tillhörande "bärnstugegäng"


Toastmasters, Josefhine och Axel


Filippa och Kevin som satt vid vårat bord, finfina samtalsämnen, speciellt utformade för bal pratade vi om!


Julia och Robert


Jag och Rickard samarbetade bra med att hålla ordning på min otroligt osmidiga klänning tycker jag.




Nils och Albin

Louise, Axel, Isabell, Filippa och Andreas

Josefine och Lina

Sofie

Josse och Jossan

Orkar inte ladda upp flera, men jag vet att min klasskamrat Josse har lagt ut bilder på sin blogg också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0