I love Commas

Hann inte blogga igår, det var fullt upp kan man säga. Vi bakade, packade, hyrde skidor, hämtade grejer och fixade eftersom vi åker till Kläppen i dag.
Det kommer nog bli jättekul hoppas jag, jag har aldrig varit på någon skidort riktigt förut, men min värsta farhåga är att jag kommer frysa ihjäl. Skicka gärna tips på hur jag ska hålla mig varm?

Idag åker vi i alla fall efter skolan så det ser kanske inte jätte hoppfullt ut vad gäller uppdatering de  närmsta dagarna, får se om jag kommer åt en dator.


Sen Elin, jag lånade "Ful", nu ska den upp till bevis! Hähähäh...


Kommentarer
Postat av: Elin

Jacka och vantar!! Blir man varm av.



Yeah, Ful är sjukt bra :D:D:D:D Hoppas att du gillar den!!

2010-03-03 @ 17:53:22
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0