It just didn't sparkle, It just didn't grow

Att ge sig in i någonting halvhjärtat, finns det något mer frustrerande?
Jo, att någon annan gör något halvhjärtat, skulle väl det vara då. My point is, i alla fall, att jag kan inte låta bli att hata detta sätt att bete sig på. Jag tycker det är så fruktansvärt frustrerande att jag nästan inte finner ord. För har ni tänkt på hur jävla pissigt allt känns när det bara görs halvhjärtat? Jag, tycker i alla fall det.

Halvhjärtade kompisar, halvhjärtade samtal, halvhjärtade filmer, halvhjärtade låttexter, halvhjärtade skolarbeten, halvhjärtad kärek.
Min huvudsak att hata just nu är halvhjärtade kompisar. Det finns inget värre, man kan inte ens göra slut med personen i fråga ju. Nej fyfan för allt halvhjärtat, men nu ska jag helhjärtat koncentrera mig på att försöka vara glad i stället för att hata. Tur att jag har bloggen att klaga av mig på!


Ps. Visst är det ett sjukt roligt ord när det sägs ofta, halvhjärtat, kom på det när jag läste igenom inlägget haha Ds.

Kommentarer
Postat av: josefine

oj då. Halvhjärtade kompisar?

Du finns i mitt hjärta på heltid Amanda. <3

2010-03-21 @ 22:27:51
URL: http://jhultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0