Jag saknar dig dig dig

Idag har varit en sån där dag som jag bara skulle vilja sopa under mattan. Vädret och humöret har varit i botten och det är lite svårt att peppa igång sig själv en iskall tisdag i november. Så då fick det liksom vara.
En sak var i och för sig bra, och det är att jag har köpt en ny mobil, fast det är en exakt likadan som min gamla som gick sönder. Jag känner mig lite töntig, men jag gillade ju lilla finingen så jag borde nog komma överens med hennes tvillingsyster också.



Det var den absolut sista så vem fick 700 kr rabatt om inte JAG?

Nu ska jag göra såna där roliga saker som NV-elever gör och vänta på att pappa ska komma hem för vi ska ut och gå, catcha up med varandara liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0