Springning och sånt där

Okej, det är skönt att springa! Huvudvärk och ja, det mesta släpper för en stund. Men en sak som inte är skönt är att behöva ställa sig på ett löpband på ett kvavt gym och masa sig fram. Det är SÅ enformigt, och så ljudet: *schhhh, dun, dun, dun schhh, dun, dun, dun...* Nej tacka vet jag ljumma sommarkvällar och grus under skorna istället för plastigt vintergym.
Men som sagt, huvudvärken släppte för en stund och det känns ju jävligt bra efteråt.

Ikväll har jag lyssnat på spanska, inte så jävla party men det måste ju göras. Nu funderar jag på om jag ska ta och göra ett onödigt facebook-album med gamla bilder som jag hittat på min dator. Istället för resten av spanskaläxan då. Sen ska jag försöka sova min kropp i form för imorgon är det en ny dag, full utav nya problem, överraskningar, skratt och besvikelser. Kram till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0