Så lamt

Alltså jag ändrade mig, nu är jag fet-pepp på att skriva för jag fick jätte-jätte-mycket överenergi. Så i helgen har jag:

  • Kramat min mamma som kom hem från Cypern (hon hade plockat en apelsin till mig, hur coolt liksom?)
  • Pussats
  • Kollat facebook på storskärm en helkväll
  • Upptäckt att eeze har bytt slogan
  • Handlat frukosthjärtan (men de var inte så bra som frukosthjärtan borde vara)
  • Varit konstant hungrig
  • Sprungit
  • Häng hos farmor och farfar
  • Haft bilsnack med Lovisafisa
Det skulle ju kunna bli sämre, men det tror jag inte. Ikväll tänker jag förresten att jag är på Hovet, låtsas i alla fall och spelar Håkan för nu är jag ensam och då klagar ingen. Nu kom Louise. Herrå!

Kommentarer
Postat av: mamma

Puss och kram!

2010-11-14 @ 08:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0