It's not Friday, But I'm In...

Hej på er alla glada, och o-glada också förresten (been there, done that).
Men som sagt idag tillhör Amanda den första av kategorierna trots att det har regnat, varit måndag och november. Så här har det varit förstår ni att jag gick till skolan idag och det började ganska dåligt för vi fick trängas i en busskur med tre ciggarettrökande personer (HALLÅ TRE PERSONER SOM RÖKER I EN LITEN INGLASAD BUSSKUR?) Jag var nära på att säga till men det känns som om det skulle vara o-coolt så jag struntade i det. FYI.
Tio rökluktiga minuter senare fick jag dock sätta mig på bussen i min mysigt blöta dunjacka, som förresten luktar lite skumt nu. Blöt fågel och ciggisar, mmm.. Ja, trots detta är jag alltså glad.

Skoldagen rullade på. Mycket tack vare mina finisar Jacqueline och Elvira. Smarta matteutlägg och dåliga radiosånger liksom.

Kvällen har spenderats på pappas vardagsrumsgolv. Det blir picknick ibland om man ska trängas åtta personer i en liten trea, fast det är ju också funkis. Haha, funkis, vilket otroligt töntigt ord egentligen, älskar't.

Jaqueline, den utan c.

Becca var inte sådär sur, hon bara fastnade lite så på bild av någon oförklarlig anledning.

Alltså Johanna, Josse och Jossan. Snälla va med på min blogg för ni är så fina?
Älskar er knäppisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0