Glider, g-g-g-glider

Det kommer alltid snö i oktober, men det glömmer visst folk från år till år. Ja var bara tvungen att kommentera det eftersom alla bara var tvungna att upplysa om att det var snö ute igår på facebook. JA, JAG VET LIKSOM. DON'T RUB IT IN MY FACE! Det är förjävligt med snö, precis som det alltid har varit och kommer alltid att vara alltså.

Ikväll ska vi nog kolla på Juno och sen så har jag hört några rykten om pizza (?) @ Elviras residence. Det blir nog ganska bra tror jag och jag måste planera min klädsel så jag pallar med kylan av en cykeltur hem sen. För imorgon så är det Thanksgiving kalkon i Vingåker som gäller. 
Haha, gissar vi på att Amanda går 3 kg plus av den här helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0