I Praktiken

Idag blödde jag på tummen för att jag hade skurit mig på dragkedjan (hur man nu lyckas med det liksom) i alla fall blödde det så att jag inte ta i något utan att det blev blodigt. Gud vad fräsch jag låter... anymay, så gick Louise och frågade socialdemokraterna i valstugorna om dom hade ett plåster.

De var så trevliga så, det vore väl i och för sig dumt att vara dum, och gav mig inte bara ett utan två plåster.
"Rösta på oss för fri sjukvård höhööhö" passade han på att lägga till. Är det bara jag som är fördärvad av min pappas humor eller var det inte liiiiiiiite kul? Heja rödgröna!



Kommentarer
Postat av: Elin

Har ni skolval på Duve? :)

2010-09-17 @ 00:26:20
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0