Några kvar att tycka Om

Nu har jag och mamma ätit middag, borsjtj med ryskt surdegsbröd. Fnissade lite för oss själva, värsta kommunistmåltiden ju. Men är det VAL (!) så är det. Ha-ha.

Ni har väl röstat? Det vill säga om ni skulle vara över 18 år. Propagerar inte för valfusk, nej faktiskt inte, även fast jag också skulle vilja kamma håret och gå till vallokalen. Stoppa lappar i lådor (gör man så? det känns som om man borde det i alla fall) och känna sig viktig.

Jag får snällt sitta och tagga val 2014 istället. Men det känns också rätt bra.

Kommentarer
Postat av: mamma

Puss och kram och jag skulle vilja ha dig här och vaka....

2010-09-19 @ 20:10:52
Postat av: mamma

Puss och kram och jag skulle vilja ha dig här och vaka....

2010-09-19 @ 20:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0