Jag vill ha Dig till att vilja ha Mig

Jag sitter i soffan och äter filmjölk. Det är lite min nya grej, filmjölken alltså, soffan också i och för sig, fast inte någon ny sådan.
Den tog slut och för att få det sista måste man faktiskt klippa itu den och äta rätt ur.
Sen slökollar jag lite på det där nya Stockholm Båstad eller vad det heter och jag fattar allvarligt talat inte ett skit. Eller jo en sak fattar jag, Ola Rapace är en mycket mycket snygg man och det är ju alltid nåt.
Nu tänkte jag att jag eventuellt fortsätta att titta på tv för det var jävligt längesen. Kanske sova i soffan bara för att jag råkar vara ensam hemma. Vem vet vilka tokigheter jag kan hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0